Some information!

Sitter hemma hos emma nu och skruttar. Daniela kom för typ några minuter sen.
Åh mina humörssvängningar är ootroliga. Är glad, och allt känns awesome ena sekunden, andra sekundeen så mår jag skit, och allt känns trist och grått. Det är väll så det är. Nu har sofie flyttat in i mitt rum, och vi har ca arton kuddar tillsammans, hehe. Hela sängen är fylld med kuddar..  Haha. Gårdagen var bra, jag lagade middag och det blev grillad kycklig pasta pesto sallad oc god dressing. Yummie. Idag på morgonen så var jag och emma nere och fikade lite på G-star i gubbängen. Det var god chocklad, men deras jävla morotskaka, fyfan! Osten som ska vara ovanpå var någon jävla pulverblandningsskit, så kletade av den, och åt själva kakan istället :) gick bra det med. Imorgon längtar jag till. Ska ju fika med klara, men det vet ni ju redan. Iallafall så ska jag vara social nu. Catch u later popstar!

Just tävlingen: Maria Lisa och Linnea blev dem tre finalisterna, Grattis maria, så jävla grym. Sen så träffade jag Sofia också. Det var kul och vi typ gick runt lite senare mot slutet. Sen åkte jag och mamma hem, och jag var nöjd med min insats, det gick bra. Men det är den högsta klassen ever allså. Alla är otroligt duktiga! Aaanyways, nu vet ni lite mera puss. Såg också Anna där ( marias lillesyster ) Kände inte igen henne först, men sen så vinkade jag, och då vinkade hon tillbaks, så det var hon iallafall. Hehe.)

Puss igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0