shulue everybody!

Its like a tank top. Hey guys! How are you? Haha okej, ska inte hålla på.
Men iallafall, hur står det till ?

Jag mår helt OK. Jag gick upp typ för en halvtimma sen, och gich ner och åt frukost. Nu sitter jag här en stund, men ska snart gå och börja göra mig i ordning. Idag har vi en sån här bajsdag då vi ska orientera i kärrtorp. Men har inga mjukisar typ? :o  Kan man orientera i strumpbyxor, eller nee, fuck vad kallt. Men åh. Aja tänkte ha min stadsteatern hoodie!När jag blir äldre ska jag försöka komma in på scengymnasiet, ( dem sammarbetar med stadsteatern) och det lighger vägg i vägg med stadsteater scenen i skärholmen. Får se, är intee riktigt säker. Men iallafall så ska jag söka som att vara publiksvärd där på kvällarna sen när jag blir äldre, nicey pricey!
Anyways, nu måste jag väla kläder, Holler at you're mother!

Xoxo sandra


om himlen ändå kunde se ut så! Marias fötter hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0