Jag känner mig kass.

Hejhalloj!


Jag känner mig så jävlans kass på att updatera. Men jag känner verkligen ingen större lust numera, funderar på att börja blogga på devote, det känns så mycket enklare. Ska nog göra det, men jag orkar inte börja fiffla med det just ikväll. Dagen har vart superskön, vart med daniela hela dagen, och nu sitter vi i hennes rum och myser(:

Jag ska börja bli duktigare med bilder osv på bloggen. Ska börja ladda< min systemkamera, som jag ALDRIG andvänder!! Och fixa in lite fina bilder. Måste och vill få tillbaka det dära saftiga coola bloggsuget, det är härligt måste jag medge. Nu ska jag vara social mot daniela, kanske läsa paows blogg först eller något sådant.

Keep on rocki'n


sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0