I <3 HEMKUNSKAP!

Har fått lite orningochreda på grejjer, som vart en börda. Sen så har jag haft världens migrän i morse, okej. kanske inte migrän, men världens fetaste huvudvärk. INTE SKÖNT!? kom till andra lektionen då vi hade engelska, det gick bra men en sak som är fail, är att vi har samma glosor soim förra året, hahahaha så det är ju aslätt!? Jaja, ett xlnt är väll bra, men skulle upskatta engelska på en högre nivå. Anyways. Just nu gör jag inte mycket alls, elelr jo har skrivit lite manus till årets julpjäs. Den kommer bli asdåålig.. hehe. Nej men den kommer väll bli som vanligt. Inte mera än bra. Har skrivit en hel turistscen som vi ska ha med. Det  kommer iallafall att bli jättekul. Jaja, nu dampar mina vänner på att jag sitter och bloggar. Men men, hörs senare. VI HAR HEMKUNSKAP EFTER LUNCHEN. ME LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0