.

HEJ BLOGGEN!

 är ivrig, glad och tacksam just nu. En person har nämnligen fixat min bloggdesign! Åh, jag är sjukt nöjd, men den är inte riktigt klar än minsann, nejdå. Lite mera grejjor kommer att ske. Efter att allt är klart ska jag såklart skriva ett långt och mesigt tack inlägg till honom! Dagen har vart bäst. Men jag är för glad för att prata om skolan nu. Nu ska jag göra några ansiktsmasker och ta ett bad, tända ljus. Nästa nånad ska jag beställa. Miles To Go med miley cyrus. Och efter det L.A candy med Lauren Conrad. Can't waait! Anywayys, nu måste jag stoppa ur tummen ur röven och röra mig neråt, och sätta på vatten till bubbelbadkaret! Åh vad skönt, imorgon har vi sovmorgon, och det jävlar ska jag utnyttja! Jag som har gått upp klockan sex varje morgon, ska minsann få sova ut. FAN VAD SKÖNT. Sitter och läser Desireé Nilssons fåniga bråk med Paulina. Åh hur mycket ska dem hålla på? Jag gillar dock Paulina, hon verkar mer mogen och jordnära! Jag hade egentligen ingenting emot Dessie förut, men jag tycker hon verkar vara en skithög till kompis, och usch säger jag bara.  Jaja, nu skiter vid i det för ska jag baaaada, catch u later popstar! :)


(love both)


 emma

va fin designen va!!! love you!<3

2009-10-22 ♥ 08:32:52
BLOGG: http://eemmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0