BLOGGTIME!

Hej bloggen. Har fan ingen större lust att blogga numera :/ känns lite segt. Hade ju ganska många besökare förut, nu så har ni sjuunkit som fan! Det suger.. Jag som har fått en ny design och allt. Den är fin, men den behöver finslipas och det är en massa saker jag stör mig på. Kommer säkert att kontakta Elvira lite senare i vinter.
Ikväll är det idol, okej det har typ redan börjat. Varför gillar jag inte idol längre? Är det för överskattat elelr vad? Fattar bara inte. Jag som brukade älska det. Men det kan ju vara för att jag inte har någon speciell älskling, som jag tidigare haft. Aanyways, nu ska jag vara tråkig och säga hejdå.

Har knarkat New Moon soundtrack hela kvällen, och det kommer att fortsätta. Jag kommer att sitta och sjunga med till alla låtarna i filmen sen. HAHA!

Puss och Kram.

sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0