I skolan igen..

Jag är ju världens smartatste! -.-
Jag gick till skolan igen, för att få tag på ett papper. Om dem sista veckorna nu i skolan innan sommaren. Fine! Jag gick dit. Jag bestämde mig och ta den enklaste vägen först, så det gjorde jag. Helt jävla plötsligt, så ser jag en svart rottwailer (stavning?)  springa emot mig. Jag får panik och börjar springa mot mitt hus. Och den kommer närmare, så fort som den springer. Jag kutar liksom i flipflop! Aja, sen stciker den byrackan. Och jag fortsätter själv, till mitt hus och tar den vanliga vägen ( dvs. Hundfria vägen.. ) och går mot skolan. Sen är jag framme, går och öppnar mitt skåp, och just då kom jag på att jag tog ju hem pappret iallafall! .. IDIOT säger jag bara!  Haha, jaja. Jag sitter i skolan och vilar lite ska snart dra hem. Eftersom att jag har en fullsmäckad kväll framför mig. Först, dra hem. Äta. Senare klockan 6 ska jag vara vid nybygget, där jag ska sjunga! Tralala. Jag ska få 300 spänn för det, så jag kommer att va rik ( nananana) Hahah okej inte rik, men vafan? (: A och sen ska jag dra ner till centrum och köpa godis, med Daniela. Sen ska jag packa inför imorgon. Samt plugga!  :o
Omg. Klassresa IMORGON! får panik. Haha nej det ska bli skojj.
Hoppas ni får en mindre riskfull hjärtattacks kväll! :)
Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0