HEMMA IGEN!

Hej på er allesammans. Först vill jag säga att turkiet har vart UNDERBART även, om lite andra saker har trängt sig förbi... såsom, en jävligt jobbig förkylning, en översvämmning, och hemresan ofc..
Men det är ändå skönt att vara hemma igen, även om jag hade velat stanna en vecka till.. om inte fler. hehe!
Jaja, jag kom hem imorse, efter en skitjobbig resa med allting.
Gårdagen började med att jag åt god frukost på hotellet, där alla sköna turkar jobbade! `( alla höll på med mig och kallade mig beyonce.. gissa varför? -.- haha nejmen, jag sjöng karaoke. Tillslut blev det lite jobbigt. Sen träffade jag en kille som jobbade där, som tyckte typ om mig skitmycke.. Haha. Han ville gå "sällskap" med mig till bordet när jag hade vart på tillexempel toaletten? haha. Och sen när det var turkisk afton så bjöd han upp mig yill en tryckare, och jag gick upp och dansade efter allt tjat! Haha. Men gud nej, han kan inte bli " swedens next dancer" han var stel som en pinne.
Tillslut efter all sol, och bad och shopping så var det dags att åka hem! ( igår) Vi skulle vara utchekade från rummet klockan fem, så det såg vi till att vara. Sen så gick vi och åt, på charlys resturang. ( asgott) sen blev klockan halv åtta och vi stod utanför hotellet med våra väskor. Sen kom bussen. Och vi gav våra väskor till killen som jobbade där.
Sen satte vi oss, och en tjej berättade lite saker och önskade oss en trevlig resa hem. Då började den åka. Och efter  typ 2 timmar var vi framme vid flygplatsen. Där gick vi tiill taxfreen, och jag hann inhandla INSPIRE med Christina aguilera.
Som jag har velat ha länge, och sen så satte vi oss på en bänk och där gick tiden sakta. Sen gick vi till Gaten, och sedan efter allt väntande där, så fick vi komma in på planet. Hemresan var läskig. Det var nämnligen " turbolens" för det åskade och blixtrade, och planet skakade som bara den.. Jag blev skiträdd såklart, hehe. Men sen gick det över.
Då visade dem filmen " Bedtime stories", som faktiskt blir bättre andra gången man ser den! Jag och maria var ju och såg den på heron, för ett tag sen. Efter en lång flygresa med lock för öronen, ( förkylningen satt ju fortfarande i ) så var vi hemma i kalla sverige! Och jag hade dumt nog satt på mig shorts, ( smart me, haha )
Sen så tog vi en "ALFA" buss, hehe. Och åkte till våran parkeringsplats på arlanda. Dåp hittade vi inte nycklen, så vi började rota och fixa ivåran stora väska, ( bagaget) men där låg den inte. Och sen så hittade vi den i MAMMAS VÄÄSKA.
Hehe. Roligt var det inte då kan jag säga..
Och sen ååkte vi hem klockan typ halv sex på morgonen, sen var vi hemma som jag sa typ kvart över sex.
Och då gick  jag direkt  och la mig. Och nu sitter jag här, ivrig över att tträffa alla mina underbara vänner. Vanligtvis tänker man nog inte på att man älskar en person så mycket, men asså en vecka ifrån dem , går fan inte! I LOVE U!
aja, nu har mina fingrar fått kramp.
Haha vi hörs snart. med flera bilder!

PUSS


 maria

VAAARFÖR KOMMENTERA DU ATT JA E DISSARE I MIN BLOGG?:O din lilla bög :D IIIH LÄNGTAR EFTER DIG <3333333333

2009-05-24 ♥ 22:26:26
BLOGG: http://mariuas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0