Hemma hos klara!

Good news! Klara har köpt en studsmatta! Den kommer jag att knarka i sommar kan jag säga (:
Vad har ni gjort idag? Själv har jag vart inne i stan med klara och gått runt tills fötterna gick av! Aj aj.

Jag har bara tjockat mig med en.. 2 color! Först en orginal haha sen en ubuntu..
Och glass, korv, pudding.. okej nej inte pudding. Men same shit, tjockat mig har jag gjort i vilket fall!
Jag har ganska mycket just nu med allt, skolan, sången och massa.
Sen så kom jag på att jag faktiskt inte har vart på GRÖNAN EN GÅNG? :o
Typ bara jag och klara i hela världen som inte vart där någongång iår!
Nu ska jag vara lite social, med klara (:
Den lilla ärtan..
Hahaha hare bäst, Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0