Bloggtorka?

Nej, jag vill inte ha det. Men ibland känns det bara helt värdelöst att blogga!
Det känns som om jag inte har tid, det känns som om ingen ändå bryr sig om vad jag skriver, smatidigt som jag älskar att blogga. Att få dela med sig av vad jag gör på dagarna, har blivit lite som min "vardag" nej, det där lät fånigt. Men det känns helt enkelt, naturligt och som ett måste att blogga MINST ett inlägg per dag! Jag vet inte riktigt, nu har jag en känsla av att det inte spelar någon roll om vad jag gör eller inte, men ibland så kommer det bara upp massor med tankar som jag får göra ett inlägg av!
Jag vet inte! Jag kommer inte att sluta. defenitivt inte!
Men Jag kommer nog att sätta annat som plugg, och andra saker, liite före bloggen.
Det är så jag känner nu, men imorgon kommer jag nog att ha ändrade tankar!
Hehe, det är väll så det är.
Det kan också vara för att jag är trött på min design. Även om jag vet att Elvira håller på och trixar med min nya, men det känns som om att jag aldrig kommer att få den klar!
Jajá, jag ska försöka hålla allt uppe, som vanligt!

Vi får se hur mina synpunkter förendras.
Godnatt nu!
Puss

 DW

SLUTA INTE BLOGGA!! <33

2009-05-11 ♥ 13:50:49
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/
 Klara din vääään <3

Sluta inte blogga, jag läser den varje dag! Och din design är ju fiin, precis som due <3

2009-05-11 ♥ 19:00:01
 Jess

Sluta inte, jag läser :)

2009-05-13 ♥ 06:54:23
BLOGG: http://jessicalinden.blogg.se/
 sandra

Åh va söta ni är! <3

2009-05-13 ♥ 14:18:08
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0