Back in buissnes!

Äääntligen hemma, efter att ha vart på landet. Den första kvällen var helt okej, lite småmysig. Men idag, har jag gått och längtat efter att få komma hem. Snart ska jag träff emma, då vi ska öva inför kabaren! Its tomorrow, man! Vi ska sjunga Underneath youre clothes, troligen.

Vet ni, jag har också fått inbjudan till en tävling under titeln " stjärnskott 2009" som håller hus i Nynäshamn!
Jag var där förra året också och sjöng Gabriellas sång, och vann! Vi får väll se om det går lika bra detta år!
Asså gud nu känns det verkligen så fullt som de kan bli på "sångfronten"
Kolla!
- Imorgon, (måndag) Kabare, klockan 19.00.
- Tisdag (troligen) kabare, hela dagen, för skolan.
- Torsdag ( 14 maj) Sjunga på en slags familjekväll.
- 26 maj, sjunga för utveckligsstörda.
- 30 maj, sjunga på " stjärnskott 2009"

Ser ni? Fullt upp asså!
Okej, nu ska jag få i mig något, innan jag åker iväg. och sjunger! -.-
Haha (:

Puss på er!

 Madicken -- Foto

Ha en bra söndag :)

2009-05-10 ♥ 18:31:05
BLOGG: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0