6 maj, what a wonderful ...

Dagen har vart asbra känner jag, jag har hunnit med att vara med emma, och vi har hittat på massa roliga saker. Vi har hunit öva lite inför kabaren! Men ett problem.. vi har bestluts ångest! Och den är på MÅNDAG.. vi får se hur det blir.
Sen har jag hunnit med att plugga lite so. Det känns ganska bra faktiskt. Har bara lite ont i skuldran på vänster sida, har antagligen sovit lite knasigt inatt. Hehe! IMORGON ÄR JAG LEDIG! Fan vad skönt! Som en liten paus i all stress, i skolan.
Jag vet inte varför, men allt känns så himla mycket just nu, jag har massa saker planerade, och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen! Allt känns så rörigt. Jaja, på fredag är jag bjuden hos middag hoss sofia, och fredag efter det så är jag bjuden på middag hos Ellen, och smma kväll är det typ Familje kväll, i Nybygget. Där jag har lovat pelle att jag ska sjunga. Sen.. Åh! Gud måste ta en stund för mig att sitta och planera ikväll. Jag verkligen MÅSTE! Okej, slut på allt tjat. Här kommer vi till något lite mer kul.. Dagens bilder!


Haha, i love u!

Vi beställde Pommes Frites, på thaiwoken, nere i centrum! Och vi svullade i oss allt,
tjoockisar som vi är (:

Emylicious!

Whaat? nu e jag förvirrad.  Jag beställde UTAN... GRILLKRYDDA!

Kvällens kläder. Mys (:

Och slutligen till kvällens sista mål. Okej te, kommer det ju bli senare förstås..
Yummie! (:

Thats all for the day. Sov gott nu sötnosar så hörs vi imorgon!
Kiss on U!


 Petra

Vad söt du är. Fin blogg också, börja med att lägga in mera bilder! Huggisar!

2009-05-06 ♥ 23:33:17
BLOGG: http://petrascorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0