Torsdag + tävlingsdags

Idag försov jag mig, inte så kul. Hann inte ens sminka mig, för jag vaknade tio i 8.
Jag hann till skolan, men när jag kom till klassrummet så var det tomt. Jusst vi hade ju gympa.
Jag var med även om jag inte hade kläder, vi skulle bara dansa, och det blir jag inte svettig av.
Måste skippa franskan idag, för jag ska åka och tävla i Schlager stjärnan i vällningby city, på deras ny köpentrum K:fem
Maria ska joina, och det är jag gladast över, annars skulle jag fått åka själv, så efter skolan blir det sminkning och klädbyte, sen bege sig av mot t-banan.

Dagen hittils har vart bra, skriver mer sen ikväll om hur det gick osv.

Nu får ni ha det en riktigt skön dag, och hålla tummarna för mig.

Pussar


 Dannie

Älskar dej gumman! <33

Finis header. Jättefiin verkligen! ;o)))



PUSSSPUSSS!<33 :D

2009-03-05 ♥ 22:01:15
BLOGG: http://cupcakees.blogspot.com
 maria

mohahah daniela de va jag som gjorde headern :)

2009-03-08 ♥ 00:48:35
BLOGG: http://mariuas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0