Tisdag

Förlåt för en dålig uppdatering, men datorn hemma är helt cp, vi ska ringa idag om att få massa nya internet saker, som krånglar.
Igår (måndag) hade jag ont i magen igen, inte kul.
Jag måste börja äta mycket nyttigare mat, och inte äta så mycket onyttiga saker, det påverkar mig inte viktmässigt, utan min hälsa mest. Min mage tål inte så mycket "sötsaker" på samma gång, och jag kan erkänna att det blev mycket sånt i helgen, och då vet jag vad som händer, så det får jag dra ner på.
Ska börja äta vindruvor, och morotsstavar, gurka o dipp istället, jag tycker att det är lika gott.. (nästan)
Eller ja, det är klart att jag kommer äta godis någongång ibland men inte alls lika mycket om jag gör nu.
jaja. Idag har vi en såkallad "kid dag" vilket betyder att om man har missat något prov eller såna saker, så kan man ta ikapp det, smart va?

Idag hade vi sovmorgon, och jag sov till klockan kvart över 9, och vi hade sovmorgon till halv tio, så det blev lite stressigt där. Men jag hann trots allt.
Ingen frukost blev det men jag får äta mycket lunch så blir det nog bra.

Ni får ha en trevlig dag så skriver jag mer imorgon.

Pussar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0