Tävlingsdags

Kom hem för en stund sen, är så trött så jag somnar snart, ska gå och lägga mig tidigt idag.
Vet ni vad? Jag ska få en egen Laptop i julklapp, haha ett tag kvar i know, men whatever tiden går fort när man längtar!... eller? jag tar tillbaks det där, men hur fort elller segt det nu går så ska jag iallafall få det. Jag står ut med den här datan ett tag till!
Åt nyss en pizza från ikea, dem är så goda, till det drack jag en miniflaska ramlösa, med smak av granat äpple. nu ska jag göra läxor, framför allt franska, förut gillade jag franska men nu när vi har en nya konstig lärare, så är det bara så tråkigt att gå på lektionerna, sen så har vi typ engelska (?) Jaja, enough talking about my homeworks. Nu ska jag istället visa er värsta söta tunikan, sjukt söt! Aja nu ska jag dra njut av bilden så kriver jag mer sen.

Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0