Tack Maria.

Nu sitter jag i datasalen, med maria, vi jobbar med lite svenska skolarbete, inte det roligaste, men skönare än matte iallafall. Sen vill jag passa på att tacka maria, som fixade fin header till mig igår, tack älskling.
Idag slutar vi ganska tidigt, sköönt. Imorse var så trött så jag ville bara dö, orkade inte gå upp och sätta mig vid mitt sminkbord, men jag lyckades tillslut. Vi har dubbeltimma nu så mycket tid vid datan har jag också.
Maraia har blogg på devote, som  tydligen är bra. Kankse ska byta senare, men jag vet inte om jag orkar, visst det är lätt att byta men jag gillar min blogg här på blogg.se.
Vi har ganska många läxor tills imorgon såå det blir hem och plugga, med en mugg te.
Igår kollade jag på DH, avsnittet var bra, och jag längtar tills fortsättningnen.
Nu tror jag att jag ska slänga in ett inlägg på min och marias blogg.
Sen plugga vidare, thats it.

Skriver mera senare.

Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0