SO TIERD

Jag sitter fortfarande i datorsalen, och det är ganska tråkigt faktiskt. Jag är typ klar med mitt arbete, så jag sitter och läser Elin Klings blogg. Helt okej, är den faktiskt. Det roligaste är ett ganska nytt inlägg, ( hon är i paris) så kommer en fram till henne och frågar om hennes strumpbyxor:
(på franska)
-Är strumpbyxorna chanel?
- Ne, Lindex
- Que?

Haha det tycker jag var lite roligt. Åh vad trött jag är btw. Skulle seriöst kunna somna, här och nu.
Jag har lite svag huvudvärk, och det är inte heller det trevligaste. Vi ska typ ha datasalen hela dagen idag.
Kankse får ta och jobba med mitt musik projekt som jag inte är klar med så jag får något gjort.
Jag har nog läst alla bloggar nu, + att jag har hunnit kika på Kanal 5/  desperathe housewifes.

Oh, nu har vi luch. Undra vad det blir för gott.
Måste ladda med energin, skriver mer efter maten.
Pussiluss
 


 Jessica P

Fin blogg.

Jag vill se mera av mode. tillexempel dagens outfit.

Kramar, jessica P.

2009-03-31 ♥ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0