Måndag

Åh va skönt att blogga igen! Det blir nästan som dagens höjdpunkt, haha kanske inte riktgit, men nästan iallfall.
Dagen idag har vart bra, efter skolan gick jag till emma en sväng, vi hade kul, som vanligt.
Jag funderar på att ringa till klara typ i helgen? det var så längesen vi sågs.
Jag ska också försöka planera in laserdome med Maria och Sofia igen, who knows kanske några personer ytterligare?
Kevin, min brorsa är sjuk, han har tydligen kräkts 2 gånger idag, så det gäller att passa sig, jag vill ju inte bli sjuk tills på torsdag. Spana in min och Marias blogg:'
http://kellerstads.blogg.se
Nu har vi renoverat den från topp till tå, och iallafall jag är nöjd med resultatet, aja nu ska jag läsa kenzas.

Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0