Magen krånglar

Japp, imorse vaknade jag typ vid halv sex för att magen kändes uppblåst!
Och då vet jag att magen kommer att krångla, så jag försöker att somna om lite. Tror ni att det hjälpte? Nej!
Jag låg där och sakta kände hur min mage blev värre, och sen får jag såna där hemska kramper!
Usch Usch, det gillar vi inte, men nu efter några timmars sömn, så blev det bättre.
Jaja, nog pratat om det.
Jag köpte förresten den där fina fransväskan på lindéx, och im in love kan jag säga, haha maria du får låna den anyway you want! Haha.

Senare ska vi till doktorn i farsta, sen köpa tapeter till rummet... nu närmar det sig.
Nu ska jag kolla in kenzas, sen förmodligen dricka Kamomill te (bra för magen/magkatarr) även om det verkligen inte är gott, och sen bre några mackor, och sen glo på tv hela dagen.
Innan vi åker så ska jag lägga marias mammas vantar i min brevlåda. OhOh, kaske inte skulle säga det!
Hoppas ni inte är tjuvar!
Haha, have a good tuesday

Love

 Milena

Ajdå, måste gjort ont. Jag har också haft ont i magen ett tag, aldrig kul!



Jag ska börja läsa din blogg, verkar intressant och kunstruktiv.

2009-03-24 ♥ 16:04:01
BLOGG: http://milenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0