Lördag

Återigen en lördag, skönt men jag föredrar nästan fredagar mest iallafall.
Idag har jag vart i stan med Daniela, vi hade inga pengar med oss, eller nu ljuger jag, vi hade lite pengar med oss, hon hade 32, och jag hade 29. Vi skulle äta på mcdonalds, och jag hade typ inte råd med någonting, men bestämde mig sen för att ta två hamburgare, daniela tog ett happy meal, haha. Men vi var fortfarande hungriga efter det, så jag ringde min moster några gånger (hon bor inne i stan) hon svarade inte, men sen svarade hon, och då så frågade jag om vi fick komma förbi och låna pengar av henne, haha, men det fick vi, sen så gick vi och åt igen. Och då kom det några som pratade finska och vi började asgarva ( jag mest ) sen gick vi, vi skulle till NK, men vi hittade inte dit, haha vi är så kunniga. Så det blev tillsut en promenix på drottninggatan, sen hem.

Detta tog hela dagen, nu när jag kom hem hoppade jag in i duschen.
Och nu sitter jag här, och hade tänkt att svulla godis, och glo på melodifestivalen snart.
En lugn lördag helt enkelt´, gud vad skönt jag är otroooligt trött, även fasst jag sov ut imorse, jaja antar att det kan vara så.

Nu kommer bilderna från idag, Enjoy.






silver vs guld? vad tycker ni, skriv i kommentarer!




sötaste kungen, inte sant? haha

nu börjar melodifestivalen!

Ha en trevlig lördagskväll
Pussar






 Emma

Jag tycker silver, (: <3

2009-03-08 ♥ 18:33:20
BLOGG: http://eemmaberglund.blogg.se/
 Dannie

MEN USCH SANDRAA!! jag ser ju helt demolerad ut! =0

2009-03-10 ♥ 17:44:08
BLOGG: http://cupcakees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0