K:fem

Kom hem för en liten stund sen. Idag har jag vart på K:fem hela dagen. Kollade på finalen av Lilla Schlagerstjärnan, och det var superkul att kolla på dem tävlande, jusst för att jag inte behövde känna mig nervös alls.
Det var roligt, och det blev ju också massa shopping.
Bilderna av det jag köpte kommer lite senare ikväll.
Om några minuter ska jag se melodifestivalen, repris. Eftersom att jag inte såg det igår.
Kvällen igår var trevlig, och jag träffade massa nya människor, och det är ju aldrig fel.
Och idag såg jag EMD i k:fem. im in love! Sen såg vi också Lilli & Sussie, och Anna Sahlene, och Maria Haukaas + Molly Sandèn. Alla var väldigt duktiga.
Nu har jag slut på ord, så ni får bilderna på alla sköna artister.


Jag i bilen.

Dumma stolpar ivägen, men här har vi Annamia Fast, och Fredrik från tv4.

Söta EMD. Och sötaste ERIK.

Erik och Mattias.

Maria Haukaas och Anna Sahlene.

Lilli och Sussie. I love the song.

Anna mia, och Molly sandèn.

Mitt lockiga hår.

Så det var bilderna det! Senare kommer alla kläder + smycken jag har fått.
Hörs snart.

Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0