Gokväll

Nu är det snart dags att göra sig iordning. Jag kan erkänna att jag faktiskt är trött!
Dagen har vart bra. Jag var ute med Daniela, det var kul. Sen kom jag hem då gjorde jag te.
Och nu har jag suttit vid datan ett tag, och jag ska gå ner och packa för gympan imorgon bitti. Jag hatar att ha gympa så tidigt på morgonen, man har ju jusst vaknat liksom, fasst ibland kan det ju också vara ganska skönt att komma igång. Det är sällan jag har känt så kan jag säga, hahha. Men ibland så.
Jusste sen vill jag gratta min bästavän EMMA som ska vara med i TALANG 2009 iår. Grattis älskling.

Nu vet jag inte vad som händer, helt plötsligt så kan jag inte lägga in bilder!
:/ baajs! Men då får det bli imorgon då!

Hoppas det går bra för er.

Godnatt på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0