Gokväll, här får ni...

.. bilder ! Ja, jag som minsann har hittat min mobil, ska lägga in lite fina bilder som togs idag.
dem kommer sen i slutet av inlägget. Dagen idag har vart chillpill, jag och daniela gick som vanligt till waynes och fikade med chailatte, innan teatern. Vi blev lite sena, men vad gör man inte för lite gossip?
Haha, trevligt hade vi i vilket fall, och teatern var rolig den med. Jag övade på låten jag ska sjunga solo med i våran pjös " Lejonkungen" .  Nu ikväll så har jag ätit ballerina, och kollat på så ska det låta med mamma.
Sofie kom nyss hem från Johanna, ska fråga om vi kanske kan typ se nå film eller någonting, men det får bli senare, fur nu är jag en liten datanörd, nej men jag tänker sitta vid datan ett tag. Nu har jag slut på ord, nästan så här kommer bilderna från idag.

Enjoy:

















Sista lite suddig, men whatever?
suddigt kan va finfint.

så, de va dem bilderna det.

Hoppas ni får en toppenkväll.
Pussar






 Dannie

Vill ha bilden på mig sen! :)<33 puss!

2009-03-10 ♥ 17:45:58
BLOGG: http://cupcakees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0