G-star

Jag kom nästan precis hem från G-star med Daniela. Vi hade det super kul, och trevligt. Hon tog massa bilder, som jag kommer att lägga in här senare. Iallafall så har det varit en bra dag, och om jag får erkänna det själv så längtar jag tills jag ska gå och lägga mig. Vet ni? jag laddade hem photo programmet Picasa 3. Det är super bra, har dock inte lärt mig allt än. Tjatade på maria att vi skulle träffas, men hon är en sån latmask,! (: 
Ska snart plugga dum franska- jag måste vår lärare dampar loss annars, inte det roligaste precis.

på G-star, ( cafeet) har det så mysigt, dem har verkligen lyckats med sitt cafe här i gubbängen, det var liksom det som saknades.

Här är en skitsöt knitwear tröja:

Själv ska jag göra te läsa läxor, läsa kenzas, sen sova.

Ha en trevlig fortsattkväll, sov sött.

Pussar

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0