Bort klockan 4.

Dagen slutade ganska bra, vi hade franska, jag brukar inte gilla det, eller det gör jag aldrig. Men dagens lektion var väldigt rolig. Vi slutade vi för typ 10 minuter sen och jag är redan hemma.
Maria Kajsa och Sofia skulle hem till Sofia och kolla på film... dem frågade om jag ville följa med dem, men det funkade ju inte för att jag hade franska. Så tråkigt kan det vara.

Snart, eller klockan 4 ska jag bort, med klassen.  Vi ska på stadsteatern och se "De tre musketörerna" som jag skrev tidigare. Innan det så ska vi äta på mongolian buffe, eller något liknande. Så bilder från kvällen kommer senare.
Nu ska jag kolla in facebook, och sen så ska jag byta om och sen bege mig till tunnelbanan.
Klockan är ju 3 nu så jag har lite tid på mig, vilket jag behöver. Kommer hem rätt så sent ikväll, så jag tror att det här blir dagens sista inlägg, om inte så kommer bilderna ikväll (?)

Ha en fortsatt trevlig dag.

Pussar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0