Äntligen Fredag

Vi har nyss haft no, och idag var det faktiskt en helt okej no lektion, alla var tysta och jobbade med det dem skulle, så det var bra. Vi ska klockan 10 gå på en föreställning som teatergruppen UNG UTAN PUNG har gjort, det ska bli kul eftersom att deras föreställningar brukar vara skitbra. Senare idag tänkte jag slänga in en fin outfit.
Hhaahaha jag och maria kollade på next 3 igår i vällingby, där jag sjöng, dom hade ju gäst artister, två av killarna var så snygga, haha :) ja iallafall så kollade dem på maria o mej (maria mest) as mycket, haha vi skulle gå och fråga dem ifall vi fick en puss på kinden av dem, men vi hann inte ;(
Jaja någonannangång får det bli.
Efter det släppte pappa av oss vid donken och vi åt mat.

 Nu ska jag göra någonting annat, ha det bäst

Pussar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0