2a

Jag kom 2a i finalen av schlagerstjärnan, inte alls dumt, med tanke på att tjejjen som vann Josefine Thunell, har vart med och tävlat hur länge som helst, och har en kanon röst. Jag är iallafall nöjd med min insats.
Jag är så glad att maria följde med mig, så snällt av henne, tack älskling! Vi hade roligt, eller iallafall jag för när jag står på scen mår jag som bäst. Tunnelbaneresan var också kul, vi pratade om drömmar, osv. Tiden gick fort, och sen var vi framme på K:fem, och jag måste säga att det centrumet toppar min lista på snyggaste centrum, till 100 % , så sjukt snyggt och fint det var, sen var det bra affärer och ett super mycigt mc donalds (det viktigaste haha)
Här har ni lite bilder från K: fem i vällingby:






Fiint va? ja, jag kan säga att det är mycket finare i verkligheten.

Nu ska jag snart ta och göra lite te, och kanske läsa någonting, för jag har nämnligen no homeworks
Skönt va?
Te ska det bli, kanske möjligtvis tv också.
Har haft en topppendag, hoppas morgondagen blir lika bra.

Puss godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0