Videoinlägg?

Vi får se om det går att fixa nu. Har nämnligen spelat in ett videoblogginlägg, men det verkar krånga.
Ett sista försök!


Bummer, det verkar inte fungera.. :( Snyft! Jag som trode att det skulle fungera.
Jaja, jag får väll skriva det som sas. Hoppas ni har haft en trevlig dag/kväll! Det har iallafall jag haft. Det började med att jag åkte och handlade massa saker ( dels inför festen imorgon ) på WILLYS, det gick på några kronor, ska jag säga..
Sen så var det lunch, jag stekte potatis bullar! Yummie! Lika gott som vanligt, ( delade med mig till sofie också..)
Sen så var jag så sjukt trött på att inte ha ljud på datjävlen, så jag åkte till farsta med kevin och inhandlade ett headset, på Kjell & company, för 499. Det är sjukt bra! ( rekommenderas.. Det heter Logitech clear chat headset usb) Tror jag..
Sen åkte vi hem, och då så var det storstädning på G här hemma. Så jag städade mitt rum, och blev nöjd med resultatet, LOVELY! Det måste ju vara fint här hemma imorgon när vi får gäster. Juste, emma gullet kan typ inte komma. för hon är förkyld. Och eftersom att jag ska tävla den andra juli, så vill jag ju inte bli smittad. Fan vad synd, men jaja. Det kommer flera fester. PROMISE! ;)

Ja, har precis ätit glass, och kollat på djävulen bär prada.. Men dock inte hela, för att filmen bara stannade upp!?
Hehe, nu så får ni ha en bra kväll/natt.

Se u tomorrow, Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0