TONIGHT!

Jag och Daniela har haft en smockfull rolig dag!
Först så kom hon hem till mig och läste lite tidningar... hihi ;)
sen så gick vi till eken cup, kollade och stod och hejjade på sofie som spelade match!
Och sen gick vi till g- star här i gubbängen. Men dem är så dyra, så vi bestämde oss för att istället ta att köpa några remmar. ( klassisk eken cup tradition) haha! Sen så gick vi till thaiwoken, och beställde lite mat, som vi sedan åt.
Sen kom vi hem och jag hoppade in i duschen..  sen ville daniela, fota sminka och klä mig! Tusan, så många bilder det blev.. kommer inte kunna lägga in alla här på bloggen, men några såklart! Sen så har vi nyss ätit och hon har precis gått hem. Och here i am!
Tänkte börja nu så att jag inte behöver sitta här hela natten! ;)

Kiss on u!

KOMMENTERA MERA!


min kära ljud cd!

Man kan inte få nog..

vi åt glass! :)

Daniela, fottade så fint och proffsigt! :)

usch.. passa på att glo, för detta ser ni bara 1 gång! ;)

älskar bilden. Handen är min! Fotot är taget av daniela.
The pro? huh!

Detta är resultatet av sminkningen. ASFINT!
Här kommer lite bilder från kvällen:

hahahahaha, all i say!

hiiii! hahaha.

se gick vi ut, och hade det skojj! (:

DANIELA ENVISADES OM ATT JAG SKULLE HA PÅ MIG EN VÄSKA -.-
HIHI, love u sunshine.. såg ditt sms btw. SHIT!

the god!

hihi disco!

bläuu!

jump!

hahaha, jag orkar inte lägga in några fler just nu, dels för att sofie
gnäller om datorn, + att det tar typ 5 minuter för en bild att ladda -.-

Puss, som sagt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0