spinn it round, round!

Godrmorgon bloggen!

Jag har inte orkat göra någon frukost, men jag ska äta.. men vi har verkligen inget gott bröd hemma.
Idag känns det som en sånn där seg dag. Jag ska nämnligen åka ut på landet, vilket inte är det roligaste på jorden..
Igår tyckte jag att det skulle bli kul, men nu.. nja, jag är tveksam. Iallfall, så har jag lite andra saker som jag ska hinna.
Blandannat:  raka benen, måla nytt nagelack, fila naglarna, duscha, göra en snygg frisyr (tips från SOLO) , packa, välja klänning inför midsommar, välja dagens lilla outfit..

Gud vad tråkigt med inga bilder, jag är ledsen.. men det kommer efter midsommar. Promise!
Jag kommer såklart ha kameran med mig, så det kommer att bli ett långt inlägg.. hoppas inte era kära ögon ploppar ut!
Okej, nu måste jag sätta fart..
Åter igen, ha en fin midsommar på er!




Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0