PAINFULL

Min rygg gör ont som fan, och jag har lite huvudvärk! Inte en förkylning som är på g hoppas jag!
aaaja, nu sitter jah här bid datorn..  har gjort det ett tag också. Men vad ska man annars göra?

Litetidigare idag, så gick jag ner till centrum och hyrde film, och köpte billys pizza, och en kexchocklad!
Yummie, ( det låter som om jag är värsta fettot ) Sen så mötte jag upp Emma, och vi kollade på filmen jag hyre det var. Buttons Upp. Med paris hilton, lite b.. Men jag var sugen på en tjej och b film.
Ah, sen så åt jag nyss.. och nu ska jag väll antagligen sitta lite mer här vid datan och glo, och sen kolla på
sex and the city! Min kväll allså ;)

Hoppas ni får en toppen kväll.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0