MÅSTE MAN HA RUBRIKER JÄMT?

Gosh, jag har verkligen inte bloggat på ett rätt så långt tag, vilket i själva verket kanske inte är så lustigt men det känns så tomt. Iallafall, jag har vart så duktig så jag har gått och fått halsfluss och feber! Yay, eller rättare ( fick ) jag håller nämnligen på att bli bättre. Det känns bra eftersom att jag inte klarar av alla dessa tankar, om vad jag måste göra och allt. Jag säger bara en sak JAG HATARA ATT VARA SJUK! Man är så jävla isolerad, och man ser ut som ett moster, plus att man knappt kan stå upp för att då sprängs huvudet! Spy, har jag inte gjort. Vilket är skönt ( saknar inte dem gamla tiderna ) Och jag känner mig så sjukt taskig, som inte kunde vara med på våran teater i skolan. Men det gick bra ändå. Tack, alla som stöttade mig då! I love u

Dagen idag: Massa tv kollade, glass i mängder ( samt te ) Maria och kajsa, mina små hjärte gull kom förbi och lämnade mina saker. Fan va snällt Tack! ah, det är typ det jag har gjort.. 
Asså gud vad jag är dålig på att skriva men jag orkar verkligen , inte nu!

Jag känner en oerhört stor press inför skolavslutningen, då jag och emma ska sjunga " Walking on sunshine ".. Det låter bra, men asså, jag är lite osäker på texten ( samt min röst! ) men det går.. eller? 
Det är krångel med att ladda ner låten också.. Fan va jobbigt allt ska vara då -.-
 Mm, det kanske är så i slutet.. slutet av sjuan. Tänk jag kommer aldrig att gå i sjuan mer i hela mitt liv. Fyfan! :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0