Im tied up!

Jag har precis vart nere i aulan, och sjung Det vackraste, som jag ska sjunga på våran pjäs
Det tycker jag ska bli roligt, det känns som om allt sakta men säkert faller på plats nu, alla " sångproject" är avklarade (so far) och det känns som om jag har bättre koll på saker och ting. Jag Pratade med min bildfröken, och jag ska få göra det dära dumma provet på torsdag istället. Puh, feels good!
Okej, resten av dagen ska jag spendera i Farsta centrum. Jag och sofie ska kolla på lite saker, och ha det trevligt (?)
Well well, dags att gå hem och äta något.. Har ont i huvudet.. Nej jag ska knara SODA STREAM! Vi har äntligen köpt en sådan, fasst en med bättre kolsyra som heter " wasser max "
Vilket väder, visar dagens outfittare senare..

Puss sålänge!

 maria

alla sångprojekt är inte klara, du ska sjunga på hörnet nästa fredag! om du vill ofc :) <3

2009-06-01 ♥ 19:51:39
BLOGG: http://mariuas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0