Hej bloggen!

Jag har haft en fullsmäckad dag idag! Den har betått av att vara med daniela, fotta, vara med maria, fotta, äta på donken, och en promenad hem där man höll på att kissa på sig! Riktigt lyckat. Glad blev jag när solen kikade fram en stund!
Blir det bättre väder nu? Yes, thank you!
Jag har fottat skitmycket, så det blir värsta foto inlägget här.
Är ni berädda? Lets go!


Mitt fina sminkbord! I love it..

sötaste klaru!

själv gillar man vatten, haha (:

Vi köpte en pizza att  dela på! (:

MINE! (: nejdå, klara fick allt sin halva..
men mätta blev vi inte...

så vi beställde en till! (:

den tog slut ganska fort, den med..
Men efter den här så var vi iallafall propp mätta (:

aaand, this gave us later a broken umberella...
Hhihi (:

som vanligt, kommer vi alltid med förhastade beslut.
Vi bestämde oss att gå på bio, som ni redan vet!

movie time!

vi gick in på åhlens city, och jag inhandlade lite fyndgrejjer!

jag gillar bilden...
höhö.

heey! (:

klara blev sömnig, så hon somnade..
nejdå, men trött blev hon! (:
( rolig man försöker va -.-)

hell yeah!

det här köpte jag. Båda för 29 :- st.

jag ville fotta!

mys pys! (:
SÖTA DANIELA!

Efter att ha umgåtts med min syster, så ville inte daniela vara med på
foto -.-

vi gick upp vid tolv halv ett imorse, åt och sen gick vi ut och fottade!
här är några bilder:

sweetie again!

tagen av mig! (:

jag gillar ljuset bakom bilden! (:

tagen av mig,, eller varför säger jag så? alla är ju de :S

den här är så fiin!
( ego trippad )

sen gick jag och daniela och kollade på eken cup!
Sofie är nummer 11! GO YOU (:

fint där! Sen gick jag till maria, och vi hade skojj som vanligt (:

tooday! (:

hihi! Ready with the camera! (:

älskar bilden (:

...

den här bilden är feettt cool! hehe. Love u

jordgubbsblomma!

*blås*

;)

Marias fötter!

Hihi, det var typ allt! (:

Ha nu en toppenkväll. Själv ska jag kolla på mean girls!
Moi love!

Puss


 maria

hahhaha, love u<3

2009-06-16 ♥ 00:10:14
BLOGG: http://mariuas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0