Goodmorning, sunshines!

Dagen har börjat med en massa lyssnande på djävulen bär prada!
Det är asnice, och typ ligga i sängen hela dagen och bara lyssna. (:  Vad har ni för dagens planer?
Själv ska jag typ ringa någon skojjig person, kanske kolla om Daniela, får komma ut idag. Och bege mig en snutt till eken cup! Det är ju precis utanför mig, så det ända man hör klockan 8 på morgonen, är snubben som skriker i högtalaren hela tiden. Nice va? Nej, tack! Saknar ganska många personer! Buhu.. känner mig fett osocial, som bara sitter här hemma.
Kanske ska ringa jojje? (: Well well, se u later..

Hoppas ni får en okej dag..
Puss på er!


haha. jo det var ett tag sen..

 Anonym



eyy men fy fan Sandra hahha!...

Vad var vi för nåt nu igen piratpinuppor?

2009-06-17 ♥ 19:23:46
 JOHANNA MOAHAHA!

oj juste hehe ovanstående var från johanna den lilla filuren på bilden ovan brevid sötnosen sandris puss älskar dig!<33

2009-06-17 ♥ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0