Godmorning sunshines!

Jag är nyvaken och trött. Det blev en lång natt med en massa snack, och fnitter. Hehe!
Mitt i allt, bestämde vi oss för att gå ner och göra mackor, hungriga som vi var. Så det gjorde vi.
Mums, (; Filmen just my luck såg vi också..
Rolig, men overklig, helt enkelt ;)
Ja, och nu är vi nyvaknade, och ska snart äta frulle! Yummie!
Nu ska jag gå till den lilla möken, som sitter och läser.. tidningar -.- ?
Är man förvånad, NOPE! (:

Ha det bäst sålänge, senare kommer bilder från yesterday!
Puss


 Daniela

vadå "-.- tidningar".. du satte dej ju vid datan saandraa!! :O <3 ^^

2009-06-15 ♥ 19:01:55
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/
 Anonym

ladda upp bilderna från igår <3

2009-06-15 ♥ 20:35:18
 sandra

jag vet! hehe. Men du var så tyst där inne! (: <3

2009-06-15 ♥ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0