Godkväll! (:

Just nu sitter jag och daniela lite vid datorn. Sofie står och fixar med danielas hår! Sofie är störande..
Iallafall, jag har vart inne i stan idag med klara, och vi hade det mys. Vi åt på ett pizzaställe som hette ut och in!
Det var asgod pizza! Sen gick vi på BIO! och såg Baksmällan, den var asskojjig, men verkligen bara en film som man ser
typ 1 eller 2 gånger. Den är så komplicerad! (:
Tog såklart med mig min kamera, och bilder kommer senare. Kanske imorgon.

Jag och daniela ska dra ner till centrum. Hyra film, och sen myysa (:
Det är min kväll! Ha det så bra.

Kiss


HAHAHAHA SKRATTAR LIKA MYCKET VARJE GÅNG!
HAHAHAH (:
( jag bjuder på mig själv till 100%. Komigen! Who doesn't ?

 Klara

haha, det hette in och ut :) <3 pussÄrrrrr

2009-06-15 ♥ 10:29:19
 sandra

JAA xD ihihi our place <3!

2009-06-15 ♥ 12:02:58
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0