Goddagens!

Asså, gud! Jag känner mig som världens dåligaste bloggare! Jag ber om ursäkt..
Det är så mycket just nu, att datorer inte ens finns i närheten av min sysselsättning. Eller jo okej! Kanske, men herregud det är världens härligaste väder ute och det är varmt som attan! Vem sitter då vid datorn? AAAAnyway!
Det har vart en märklig dag. Jag sov ju hos jennifer med Nathalie och Emma. Vi hae det asnice, och pratade i telefon med massa typ hela kvällen/natten.. Men en sak också. Det blev aldrig mörkt, nej utan det var ljust hela tiden!
Så någon nattlig känsla fanns inte, hehe ;) Aja, efter väldigt många timmar utan sömn på en studsmatta så bestämde vi oss för att dra ner till donken! Vi åt frukost, asgott. Sen gick vi hem och typ började röja undan lite, sen spelade vi kort ett tag, ( jag och emma vann på tecken ) Det var trevligt.. Sen började en illamående känsla sprida sig, och det blev dags för hemgång. Egentligen var det inte menat att jag skulle stanna hos emma sen, men innan så rörde vi ihop lite mat och åt det! Sen skulle vi ta en powernap, sen skulle jag typ dra hemåt till mig. Alarmet tjuter och jag sätter på snooze, det ringer igen och jag stänger av det, somnar. En timma senare så ställer jag klockan igen, så att jag ska gå upp om en halvtimma, sen ringde det aldrig och jag vaknade klockan 5 på kvällen! Shit! Vad trött jag var, haha!
Nu har man precis vart och handlat pommes på konsum, som vi ska äta till middag. Yummie!
Hoppas ni får en toppen kväll. Nu ska jag kolla på Sex and the city ( hela första säsongen, jag lånat av emma ) Tack sunshine!

Kiss and hugs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0