GO BLONDINBELLA!

Åh, asså jag vet inte riktigt. Förut hade jag en period där jag verkligen inte alls gillade Blondinbella, och trodde aldrig att jag skulle göra det heller. Men tänk efter. Vad tusan har hon gjort mot oss, vissa såklart stör sig på henne. Vilket är typ 100 acceptabelt, men seriöst. Har hon klankat ner på oss någongång? I mitt tidigare inlägg kanske det verkade som om jag hånade henne men, NEJ då! Det var bara lite roligt att se hur mycket hon har förendrats, tycker jag. Jag har ändrat min syn på henne, och jumer jag läser hennes blogg, och får inspiration från den, så kan jag tycka att hon verkar vara ganska cool, eller ganska.. väldigt cool. Hon vågar vara den hon är, hon kan gå ut, utan en ändaste klick foundation på sig, ( trots hennes stora acne problem) och hon känns allt mer vardaglig. Hennes dialekt, juste! Det var nog den jag störde mig på mest. Men en dialekt? komigen, har vi inget sämre att se..? seriöst. Det är en så sjukt liten del av en människa. Vissa tycker nog att det är en hur stor sak som helst, henns " snobb dialekt " men herregud. Ni har verkligen inget annat att hitta sen? hon är en fantastiskt trevlig tjej, som har bra vänner,  hon har en egen lägenhet ( i hennes ålder)  hon har en pojkvän, hon har en massa kläder, hon blir bjuden till olika roliga fester, avangemang, osv.., hon är rik!
Jag tycker också att hon klär sig väldigt bra, vilket också är ett plus.
Nej, jag tycker att vi ska sluta med dessa hata blondinbella, nojjor? för vad har hon somsagt gjort mot oss?
Jaja, tyck vad ni vill. Men det där lilla minuset har fått ett sträck på mitten. +






she's a plus!


 a home far away

Kollade faktiskt in hennes blogg nu och tycker hon e cool, har missat lite eftersom jag inte bor i Sverige, haha



Hoppas att du har haft en fin dag!



Kram Gunilla i Singapore

2009-06-06 ♥ 15:53:45
BLOGG: http://www.vitaanglar.blogspot.com
 Klara

Jag håller med faktiskt :) men åter igen- man märker att du har lite tråkigt haha <3 Älskardigminvän <3

2009-06-06 ♥ 15:59:25
 Jess

Jag håller absolut med, jag skrev ett inlägg om det där för ett tag sen, o jag tycker inte man ska klanka ner på henne, hon har ett liv i jämförelse med många andra som trakasserar henne.. ^^

2009-06-06 ♥ 17:18:29
BLOGG: http://jessicalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0