Fullt upp!

Det kan man säga. Så jag lägger inte in bilderna från dagen idag, uatn får ta ett sådant kännt foto inlägg snart!
Idag har jag vart och kollat på eken cup lite, sen vart hemma och tait det lungt. Smsat en stor del. Umgåtts med först Daniela, sen kom saga och celina. Celina har klippt lugg och färgat håret brunt! Hon ser ut som en barbie! Haha, nej men nästan! Sen så har vi vart ute och hängt, och haft det skojj.
Och nu är jag hemma. Chattar med lite roliga människor på msn!

Jag funderar på att göra lite te, och typ kolla på just my luck .. igen!
Man är fasst jag lovar!
Hehe, men jag gillar bara när hon har all tur. Det är mina sorters filmer!

Imorgon ska jag upp typ klockan åtta, då jag sen ska möta celina, och åka in till
bobbys hårstudio, då hon ska färga mörkare! (:
Hoppas man kan få se bobby lite iallafall.. Liiite :)

Puss på er nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0