BILDER BILDER MASSA BILDER!

Hej, jag tänkte först bara säga att kvällen har vart underbar! God mat på resturangen, och en supergod tårta, som vi åt här hemma! Tänkte lägga in lite bilder från massa olika saker. Jag har äntligen hittat min införningssladd! Kvällen tänkte jag avsluta med ghost whisperer i källaren med sofie. Vill skära gurka och morots stavar hemma, och blanda någon mumsig dipp till det. Men vi får se!
Här kommer bilderna då! Från allt..


jag börjar med en bild från ikväll!

niornas bal. Alla var superfina!

Maria min sötnos. Och hennes dejt Ronny! Se vad söta dem är!

åh vad fin du är gumman!

Kajsa, hon lika söt!

en random bild, jag lyckades få på klassen idag!

en till bild från balen!

massa killar kom i en limousin.. låter dyrt och lyxigt. Här kommer en lyxsänkare.
( var hyrd hoss MABI ) haha! Jamena, varför hyra när ni kan låna min? haha!

Jag vid poolen i Turkiet!

Det fina blåa vattnet!

En sista kvällens- drink! Den var super.. men efter ett tag så fick man en illa-
mående känsla. I swear!

vår balkong utsikt! Lovely..

Hotellets " resturang och bar " åh vad jag saknar det!
One life, live it..

haha, ser ni kvinnan som kravlar sig upp ut ur poolen!
Vad hemsk det ser ut. Iallafall, en till balkongbild!
(vi hade två balkonger)

Från denna poolkant, har det gjorts många hopp, dyk och bomber. Av sofie
och sandra kellerman.. kan jag garantera!

little me! Nu kommer bilder från klassresan!

oh yes, vi fick en egen buss påvägen dit! Så jäklans nice!

puss på dig!

Framme! Här går " the gang " på en promenix!

Min älskling! Visst ser hon tuff och farlig ut? Maria jag blir rädd för dig!

Bara för att jag älskar dig mest! ( bara för att vi bjuder på oss )

ohja, en hel del buketter blev det på våra promenader!

en dag, då gick vi och hoppade studsmatta, fan va kul det var! (:

im holding tight! Hoppla polle! (:

ännu en bukett..

Nu ser inte ni, men det där huset var riktigt skarr! Det står en docka
i fönstret åvanför dörren! Ejuh. Dem var läskiga..

min bästis!

the urrmurr!

sen åkte vi hem, och då var det tävlingsdags!

Min söta outfit! I LOVE MY GLADIATORSANDALER! <3
true love..

Min andra outfit!

blubb!

en till outfit (:

Jag och min nya hårfärg! Är supernöjd!

Och min sko! Hahah, fin va?

Den skulle jag bära i våran pjäs! Det står " i love sprit" då jag skulle spela
fjortis, men inckesanicke! För jag gick och blev sjuk! -.-

Älskar bilden!

Mitt hår dagen efter daniela lockade det! (:

här är jag igen, ser ni förändringen på håret? (:

och en bild på mina fötter. ( om ni ser riktigt noga kan ni se hur jag håller
på att få en potatis... tss ) (:

SÅ NU HAR JAG KRAMP I HÄNDERNA!
Hoppas det dög och inte sög!
Haha. Nu ska jag kila ner till sofie..

Godnatt, ha en lyckad tisdagskväll!
puss

 sarajasim

http://sarajasims.blogg.se/

titta och släng en kommentar ;]<3

2009-06-10 ♥ 04:06:58
BLOGG: http://sarajasims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0