ALL ABOUT ME!

Här har vi en tråk lista, som mimmi döpte den till. Tog den från hennes blogg.
Enjoy, detta kommer att ta ett tag!

Vilket land kommer du ifrån? : Sverige!
Din mobiltelefon? : Que?
Låt just nu? : The climb - Hannah Montana!
CD I stereon? :  Beyoncé
Är du sexig? : Avgör du! 
Antal timmar sömn inatt? : Humn, kanske 11 ?
Vem är snyggast? : ROBERT PATTINSON!
Vem vet mest om dig? : Många, kan vara klara, maria, daniela, och emma.. skulle jag tro!
Vad vill du ha just nu? : EN STOR LATTE!
Höger eller vänsterhänt? : Högerhänd, iam!

Språk: Arabiska, islamska.. Ne,svenska!
Vilka sjukdomar har du? : Måste jag ta alla? Haha, nej men är rätt så fri. Typ lite laktos..
Ditt mål i livet? : Åh, tjäna fett med penagar, och leva på sången..
Sängdags: Olika!
Fobier? : KLAUSTROFOBI! och typ ormar..
Känner du en snygg kille? :  Jadå! ;)
Har du körkort? : Nej, men kommer att ta ( förhoppningsvis)
 
Brukar du svara på kontaktannonser? : Inte vad jag vet!
Åsikt om jultomten: Mysigt när man var mindre.
Äger du några vapen? : Ohja, Haha.. Nej jag är ingen vapen människa.
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? : Svårt, jag är ärligt helt nöjd med mitt namn. Men finns många andra!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? : Susandra HAHAAHAHAHAAH! och josefine!
Pepsi eller Coca-cola? : COCA COLA!
McDonalds eller Burger king? : Donken!
Mjölk i kaffet? Absolut, och lots of sugarr!
Svär du? : Tyvärr så, ja!
Sjunger du? : Varje dag! (: 
Duschar du dagligen? : Det blir så!
Har du varit kär? : Nja, inte 100% men förälskad defenetift!
Vill du gå på högskola? : Ja, om det sur ut så i framtiden, ja! 
Vill du gifta dig? :  Spelar egentligen inte så stor roll. Men jag antar det..
Är du hälsogeek? :  Haha, nja. Ibland skulle jag säga..
Kommer du överens med dina föräldrar? : Oftast, men sometimes, no!
Vad vill du arbeta med när du blir stor? : Gud.. Journalist, Sångerska, Skådespelerska, Programledare, allt!

Din hårfärg och frisyr? : Kastanje färgat, och typ vanligt!?
Skorna du hade på dig idag? : Quicksilver flipflops!
Kläderna du har på dig idag? :  Ett bas linne, jeans shorts, och en tröjja över!
Favoritfärg på kläder? : Svart brukar gå hem, Men annars så beror det på vilket plagget är!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: Ojoj, mycket.. 
Hur mycket köper du kläder för varje månad? :  Inte så mycket, brukar få kläder (hehe) kanske 300?
Skolväska just nu? : Njae, går inte i skolan, duvet ;)
Har du rosa-kamouflage kläder? : ABSOLUT.. INTE!?
Tatueringar du har? : Ingen, men vill ha!
Piercingar du har? : -II-
Har du glasögon? : Nope!
Randigt, rutigt eller blommigt? :  Allt!
Favoritårstid? :  Sommaren. och hösten!
Favoritmat och dryck? : Sallad, och en god iste till det!
Favorutdjur? : Kittycat!
Favoritprogram? : Dh, och gossip girl!
Favoritämne i skolan? : Musik, drama, svenska, enegelska.
Favoritsysselsättning? : Sjunga, och vara med mina underbara vänner!
Favoritartist/grupp? : Jag lyssnar seriöst på allt!
Chocklad eller vaniljglass? : Vanillia!
När ska du festa nästa gång? : Ingen aning..
Vad köpte du senast? : ingen aning!
Hur mycket pengar har du? : Pank, för tillfället men får pengar snart!
Hur svarar du i telefonen hemma? :  Hej, det är sandra. Eller när jag är lat " sandra"
Hur svarar du i mobilen? :  -II-
Vem ringde du senast? : Klara
Senast kramat? : Mamma
Senast pussat? : Emma
Sov du ensam inatt? : Hehe, jau!
Vem sov du hos senast? : Emma!
Vem sov hos dig senast? : Daniela
Varit på dejt den senaste månaden? : Nej!
Ätit sushi den senaste månaden? : Nopedope!
Blivit slagen den senaste månaden? : NU BLEV JAG : o


Nu vet ni! Godnatt ;)

Puss


 Anonym

blir du misshandlad :O?

2009-06-28 ♥ 17:10:33
 Anonym

om du skulle få välja mellan josefine snsanndra, vad skulle du väla då? :D

2009-07-06 ♥ 11:02:43
 sandra

Jag skulle lungt väla josefine :)!

2009-07-07 ♥ 22:10:23
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0