Sweet dreams!

Är en bra låt, med beyonce! Haha. Jag gillar den iallafall, en ny hit, som säkert kommer att spelas sönder!
Inatt drömde jag om det vanliga. Har sovit gott iallafall, och nuförtiden så somnar jag fortare. Jaja, nog med det.
Jag tänkte ringa emma, och höra vad hon ska göra! Vet ni? imorgon drar jag till åland, men mamma. Det ska bli mysigt. Så det blir allså två bloggfria dagar! Buhu. Jag har knarkat sönder twilight soundtrack, cdn. Its so nice.Två låtar som jag verkligen älskar är dem här:

MUSE - supermassive black hole  (ÄGER SÖNDER)
IRON & WINE - flightless bird. American mouth


There you go!
Ha det bäst nu, vi hörs

Puss


 Angelica

DEM ÄR SÅ SJUKT BRA!

2009-07-13 ♥ 13:33:23
 Angelica

DEM ÄR SÅ SJUKT BRA!

2009-07-13 ♥ 13:34:07
BLOGG: http://gelica.devote.se
 sandra

ja det tycker jag me :)

2009-07-13 ♥ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0