On the back track!


Im all in love with the twilight saga! I have read the 2 first books of them. And 1 thing i sure, i am stuck..

Haha, jag var tvungen :) Har suttit och kollat på intervjuer med robert pattinson haha! Han är sjukt rolig! ( fattar inte hur emma har stått ut med mig.. x) )
Iallafall så ska jag nog ringa mamma och emma snart. Saknar klara och massa andra.
JAG VILL TILL GRÖNAN!!! jag är den enda i världen som inte vart där än : o!

Såhär ser jag ut resten av dagen ejnoÝ :)


Camen tog en bild helt oväntat, jag ser inte ut som  mig själv :o!

The todays! Byxor: Gina, Tröja: MQ

Puss


 Melinda!! CUTEZT <333 C;

Hi saw youre blog on youtube.. Nice!

I just have to say on the picture right up you look exactly like BELLA in the twilight! Only at that picture though.. Look the face is like so like hers. Amazing! Have a nice afternoon!

2009-07-07 ♥ 17:39:31
 Daniela

LADDA MOBILHELVETET!! :O:O f'låt för att jag är aggro, men jag blir jättefrustrerad när jag inte får tag på dej bby <33 (a) hehe :/

VI MÅSTE TRÄFFAS!! jag åker på semester på Måndag och langa ditt nummer, har bytt mobil och då försvann det -.-

Hör av dej till mig.. :) !! <33 puss!

2009-07-07 ♥ 22:13:49
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0