CRUSH AND POPKORN!

Hemma från landet nu. Och som jag har saknat att få komma hem!
Iallafall, så har det vart mysigt fär ute, föruutom min oendliga ROBERT PATTINSON/ EDWARD CULLEN förälskelse, som har gått över linjen. Jag drömde om honom, och började gråta för att jag tyckte boken var så fin. Sen fick jag för mig att gå in på google, med mobilen och läsa om deras kärlekshistoria, och grät ännu mer. VAD ÄR DET MED MIG??
Typ många tycker han ser ut som en gris, MEN i mina ögon är han, THE PERFECT GUY! :o
Haha, fan va töntig jag är.. But i can't controll. Åkte till farsta nyss, och ska köpa andra boken, men dem hade den bara i en inbunden verision kvar. Så dem skulle skicka ett sms till mig, när dem fått in den i pocket, ( förhoppningsvis imorgon)
YAY, CAN'T WAAIT! 

Iallafall, ska jag tävla idag i norrtälje, POPKORN! wiho. Min kärste MARIA BROBERG är där också (:
Ska bli kul att träffa henne! Mmm, nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Tar bild på min outfit sen!
HÄLSA MIG LYCKA TILL NU!

men först ska jag kolla på lite twilight bloopers på youtube!


XOXO PUSS


 Maria

Ska bli SÅÅÅÅ KUL :D

Lycka till =)<3



//Maria

2009-07-02 ♥ 12:30:07
BLOGG: http://mariabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0