Blogga.. när jag vill!

Mm, tänker börja med det. Det känns som om det är ett måste att blogga. För det är det ju inte? Jag gör ju7 det för att jag tycker att det är kul. Men det känns som om jag behöver blogga, för annars känns det som om någonting fattas. Men jag orakar inte. Det känns inte som om jag har något vettigt och skriva, sen känns det som "varför tar jag mig tid, när ingen läser/ kommenterar" Så, känns det. Okej, inte varje dag. Men iallafall nu..

Tänkte bara skriva att jag kanske kommer att vara ute på sjön litem kanske åka till landet och lite andra grejjor. Bloggen kommer i andrahand, så jag har tid över, liksom..
Men jag kommer ju defenetivt inte sluta blogga. Bara ta en paus. Nej, det låter också fel.
Men typ, jaa. Blogga när jag vill, helt enkelt.
Så förvänta er inte massa inlägg. Kommer blogga alltmera, sen när skolan börjar.
Då kanske det dyker upp en ny spännande design, också! Bra va?

Jaja, idag har jag vart i farsta en sväng, för att köpa breaking dawn på boka, men dem hade inte den där. Så jag och sofie, tog en sväng ner till t- centralen, och sen vidare till medis för att luncha på tullys.

Fick med mig hem breaking dawn, och en blusher! precis vad jag behövde.

Se you!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0