Taaack Amanda

Gokväll!

Käraste Maria har fått sin blogg fixad, av en tjej som heter Amanda, då frågade jag henne om hon möjligtvis kunde göra åt mej med!
Och hon sa ja, så jag säger bara TAACK AMANDA!
haha såå som jag har suktat, anyway, så är jag vääldigt fest sugen, inte lite utan otroligt!
Jaja, vad kan man göra åt saken? noothing.


Maria är på bio, och jag hoppas att hon kommer att kissa på sig av skräck, hahah!
Hon och hennes kompis Fredrik skulle se Fredagen den 13, skiiit läskig har jag hört att den ska vara.

Jaja. Resten av kvällen ska jag umgås meed min syster.
 
Sen orkar jag inte lägga in en bild idag, det får bli imorgon.

Hoppas ni får en godnattsblund, för det kommer nämnligen jag att få.

Hugs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0