Skolan slut

Hejsan alla, jag märkte att jag hade skitmånga besökare, typ 158 stycken, vilket är superkul!
Inte för att jag fattar varför men, alltid roligt ju!

Idag har det vart en ganska bra dag, förutom missen imorse, att jag gick tillskolan fasst jag hade sovmorgon, haha najjs.
Men som tur var hade jag denna dator som jag sitter vid och skriver som sällskap, jag lyssnade på musik. Sen var jag tvungen att gå hem iallafall, för jag skulle hämta min så kallade "frukost"

Whatever, dagens slut var tråkigt, vi hade nämnligen franska, jag gillade franska förut men efter att vi har fått en cp fröken som lärare så är det inget vidare längre. Vi får förhoppningsvis tillbaka våran käre franska fröken Jessica i 8:an.
Hoppas Hoppas.

Jaja jag ska snart gå hem, jag är  vråålhungrig, skojjar inte
Måste äta någonting gott, sött också så att jag får en sockerkick på köpet!

På lördag börjar Melodifestivalen, Yay!
Haha jag gillar nämnligen att kolla vilka bidrag de olika kändisarna har.
Hörde att Molly Sanden ska vara med iår, kul för henne!

Ska lägga upp en bild på ett par väldigt snygga pumps:

  

Söta va?

Nu ska jag bege mig hem.

Hugs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0