Pictures

Gomorron!

Inatt har jag sovit gott, skönt för jag vaknade inte ens en ända gång, typ rekord sens i december (jag vaknar alltid på natten) så det var skönt att slippa det nu.

Imorse gick jag till skolan, som vanligt en helt vanlig torsdag tänke jag, men NEJ vi hade ju sovmorgon.
Haha, vilket fiiasko.
Jaja jag ska nog snart gå hem tror jag, eller jo det ska jag nog, dvs om jag inte fastnar framför datorn.

Jusst nu lyssnar jag på Beyonce- listen. Den är faktiskt väldigt bra, jag älskar filmen Dream Girls, och den musikal typen.
Jag tänkte nu föressten lägga in lite bilder, najjs va?

ready set go:

                                         Jag och marias fina hund

                                         Jag och mina CP vänner, :)
                                         Jag och maria på väg till centrum?
                                         Jag själv
                                         Här sjunger jag i stjärnskott 2008,   Jag vann delfinalen där, kulkul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0