Lite info.

Gomorron

vi hade nyss drama, kul (som vanligt)
Idag kommer det bli en bra dag. Hoppas jag.

Jag suktar efter en ny desin, jag skrev till hannape men har icke fått något svar.

Jag ska lägga in en bild på ett par super söta små pincetter från bluebox.
Så sjukt söta.

Vet ni vad`?
Jag ska åka till turkiet den 15/5 fan va najjs, jag kommer att shoppa jävligt mycket, allt är ju så jävlans billigt där, så det är kul.

Äntliigen så ska vi göra om i mitt rum (efter typ hundratusenårs sukthet)
Och jag vet typ exakt hur jag vill/ska ha det, :)

Nu är klockan 10.35 typ så vi ska snart ha matte.
Inte så roligt, men jag klarar mig.

Nu äntligen funkar datan hemma, så jag kommer att blogga där med, Fuuunny.

Jaja nu ska vi typ ha Matte, jag slänger in bilden på mina små pincetter!

Se så söta?!?

                   

Huugs !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0